FAQ – Kaldi CNCPT

Veelgestelde vragen

Bedrijfsgegevens

Kaldi | CNCPT Zwolle
Klokkensteeg 2
8011 XV  Zwolle

Kaldi Zwolle
Luttekestraat 50
8011 LS Zwolle

T. +31 (0)38 – 429 05 77
M. zwollecncpt@kaldi.nl

Bankrekeningnummer: ???

IBAN:
BIC:

Betaalwijze

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen per bankoverschrijving of iDEAL.

Verzenden

Wanneer mag ik mijn bestelde producten verwachten?
Binnen 1-3 werkdagen na betaling. Mocht een product onverwacht niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat te doen?
U kunt het product retourneren, wij vergoeden de verzendkosten.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De vaste verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling. De verzendkosten voor een levering in Duitsland, Belgie en Luxemburg bedragen € 9,80

Producten

Ik heb een artikel in een van uw winkels gezien, maar ik kan deze niet vinden in uw webshop?
Neem contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen.

Ik heb een product gezien op de webshop en wil graag meer informatie?
Neem contact met ons op of kom langs bij een van de vestigingen in Zwolle.

Service en garantie

Waar kan ik terecht voor service en garantie op aangekochte producten?
Voor service en garantie kunt u terecht bij een van de Kaldi | CNCPT winkels bij u in de buurt of u kunt contact met ons opnemen.

Voor vragen over machines kunt u het beste contact opnemen met de diverse service afdelingen:

Jura: 0900 – 235 58 72

Retouren

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Een product retourneren doet u aan:

Kaldi Zwolle
Luttekestraat 50
8011 LS Zwolle

De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn voor uw eigen rekening. Graag ontvangen wij alvorens een bericht via de mail zwollecncpt@kaldi.nl over uw retourzending.

0